محل لوگو

خلاصه روابط محاسبات عددی


خلاصه روابط محاسبات عددی

«به نام خدا»

یکی از دروس ریاضی در دوره کارشناسی رشته‌های مهندسی، محاسبات عددی بوده که غالباً نیازمند انجام مکرر تعداد اعمال مقدماتی ریاضی برای حل مسائل مربوطه است.

فایل خلاصه روابط محاسبات عددی، شامل خلاصه نکات، جداول و فرمول‌هایی است که بر اساس تدریس چندین سالۀ  کتاب «روش‌های محاسبات عددی» دکتر جواد وحیدی و صابر قاسم‌پور توسط اینجانب تدوین شده است. مطالب این فایل به صورت مختصر و الگوریتمی در جداول متعدد تنظیم گردیده و  می‌تواند دانشجویان را در فراگیری درس و حل مسائل یاری نموده و نیز به اساتید و مدرسین این درس در تنظیم یک دوره از مطالب متنوع و اساسی یاری رساند.

این فایل zip حاوی دو فایل ورد و pdf در 7 صفحه بوده که شامل روابط، فرمول‌ها و نکاتی از خطا و تقریب، حل عددی معادلات غیرخطی، درونیابی، مشتق‌گیری و انتگرال‌گیری عددی، حل عددی معادلات دیفرانسیل معمولی و دستگاه معادلات خطی، مقادیر و بردارهای ویژه و برازش منحنی است.


مبلغ واقعی 12,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 105

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما