محل لوگو

خلاصه روابط معادلات دیفرانسیل معمولی


خلاصه روابط معادلات دیفرانسیل معمولی

«به نام خدا»

یکی از دروس ریاضی چالش‌برانگیز در دوره کارشناسی رشته‌های مهندسی، معادلات دیفرانسیل معمولی بوده که غالباً نیازمند تسلط به برخی تکنیک‌های انتگرال‌گیری و نیز تشخیص و تجویز درست راه‌حل، برای حل مسائل مربوطه است. بسیاری از اساتید این درس را به پزشکی تشبیه می‌نمایند، زیرا عمده مسائل مربوط به آن در ابتدا نیازمند تشخیص درست نوع مسئله بوده و در انتدا اجرای دستورالعمل به شکل صحیح می‌باشد.

فایل خلاصه روابط معادلات دیفرانسیل، شامل خلاصه نکات، جداول و فرمول‌هایی است که بر اساس تدریس چندین سالۀ اینجانب در مراکز دانشگاهی  آزاد و پیام‌نور تدوین شده است. مطالب این فایل به صورت مختصر و الگوریتمی در جداول متعدد تنظیم گردیده و می‌تواند دانشجویان را در فراگیری درس و حل مسائل یاری نموده و نیز به اساتید و مدرسین این درس در تنظیم یک دوره از مطالب متنوع و اساسی یاری رساند.

این فایل zip حاوی دو فایل ورد و pdf در 8 صفحه بوده که شامل یادآوری برخی روابط و تکنیک‌های انتگرال‌گیری پرکاربرد، معادلات دیفرانسیل مرتبه اول، معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم و مراتب بالاتر،حل معادلات به کمک سری، حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی و در نهایت تبدیل لاپلاس است.


مبلغ واقعی 12,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 103

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما